Funkcje w systemie

  • generowanie linku dla klienta aby mógł dodać swoje social Media
  • połącz swoje Social Media:
  • Facebook, grupa na Facebooku, Instagram, LinkedIn osobisty i firmowy, Twitter, YouTube, Google My Business
  • Publikowanie na wszystkie kanały równocześnie z możliwością edycji treści i czasem publikacji
  • Podgląd postów oczekujących na publikację oraz opublikowanych
  • Planowanie postów wraz optymalizacją wysyłki ( skuteczność)
  • Planowanie postów w oparciu o kategorie i publikacje w określone dni tygodnia
  • Planowanie postów w oparciu o dane czasowe - kiedy odbiorcy reagują
  • Tworzenie kategorii postów- dzięki temu w łatwy sposób pogrupujesz posty dla różnych klientów
  • Tworzenie grup postów do publikacji, w ten sposób wybierasz zestaw miejsc do publikacji ( nie musisz za każdym razem zaznaczać na jakie konta publikujesz)
  • Tworzenie szkicu postu z możliwością zatwierdzenie np. przez pracodawcę
  • Tworzenie linii postów w oparciu kategorie postów oraz ilość publikacji w tym recykling ( ponowna publikacja postu w ramach ustalonej linii postu)
  • dodawanie celów i statystyki
  • optymalizacja publikacji postów oparta na celach ( np. zapis na newslleter)
  • Konkursy na Facebooku
  • osadzanie konkursu na stronie www i integracja z systemem
  • edytor graficzny do edycji szaty graficznej konkursu
  • połączenie z autoresponderem ( zbieranie adresów e-mail)
  • różne cele konkursowe: konkurs foto, video, tekstowy, polecajacy, wiralowy, z kuponem promocyjnym
  • automatyczne zliczanie głosów i wybór zwycięzcy
  • statystyki i wyniku konkursu na stronie
Edit

Rejestracja konta

Po zakupie dostępu na stronie Sztuki Marketingu, w ciągu max 24 godzin- otrzymasz od nas maila z linkiem do ustalenia hasła do Twojego nowego konta.

Konto tworzymy ręcznie w systemie dlatego, informacja o Twoim nowym koncie nie będzie automatyczna.

Przygotowaliśmy video, w którym omawiamy cały proces tworzenia konta, wiemy, że to nic trudnego, ale dla ułatwienia zachęcamy do obejrzenia materiału.

Klikając w przyciski po lewej stronie – zobaczysz video instrukcję do pozostałych zagadnień związanych z używaniem aplikacji planowanie postów. Życzymy sukcesów 

Edit

Dodawanie kont społecznościowych

W ramach dostępu do konta w planowanie postów, możesz dodać aż do 60 kont społecznościowych !

To genialne rozwiązanie dla tych z Was, którzy prowadzą wiele kont dla swoich klientów!

System pozwala wygenerować link, który wysyłamy klientowi. Następnie klient po kliknięciu- akceptacji zatwierdzi nasz dostęp do danego profilu/konta SM.

Aktualna integracja:

  • Facebook strony i grupy
  • Instagram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google My Business
  • YouTube

System pozwala oznaczyć wybrane konta, na których chcemy pracować w danym momencie. Co pozwala zaoszczędzić chaosu w działaniach i publikacji na niewłaściwym profilu.

Edit

Grupowanie kont społecznościowych

Prowadzisz wiele kont społecznościowych dla swoich klientów?

Chcesz pozbyć się chaosu i uporządkować konta, by jednym kliknięciem dodawać treści na konkretny profil w Social Mediach?

Koniecznie obejrzyj poniższy materiał!

Ten system pozwoli uniknąć takich wpadek jak publikacja treści na profilu nie tego klienta. To banalne, ale zdarza się szczególnie, kiedy jedna osoba prowadzi wiele różnych kont dla klientów.

A zatem ogranicz ryzyko pomyłek do 0, pogrupuj konta i jednym kliknięciem dodawaj treści na wybrane kanały SM.

Publikowanie na wiele kont

Twórz treści na wszystkie kanały równocześnie, oszczędzaj czas i bądź zawsze na bieżąco.

Edit

Publikowanie na wiele kont społecznościowych

Jedną z podstawowych funkcji, dla których w ogóle używa się systemów do publikacji na Social Media jest możliwość publikowania od razu na wiele kont społecznościowych.

W ramach systemu planowaniepostow.pl możesz równocześnie publikować na: Facebook – strony i grupy, Instagram, Twitter, LinkedIn, Google My Business, YouTube. Jest to szczególnie przydatne narzędzie, jeśli działasz na różnych Social Mediach.

Dzięki systemowi, twoje publikacje będą:

  • uporządkowane
  • systematyczne
  • zaplanowane
  • pozbawione chaosu

W systemie możesz także modyfikować tekst na poszczególne kanały, jeśli nie chcesz publikować dokładnie tego samego. W ten szybki sposób zaplanujesz i opublikujesz treści na wiele kanałów social media, tak aby być na bieżąco, jednocześnie oszczędzając wiele czasu (przełączanie się pomiędzy kontami itp).

W przypadku LinkedIn i Google My Business nie masz w ogóle innej możliwości zaplanowania postów, zatem jeśli chcesz to zrobić, jedynym rozwiązaniem jest system do planowania postów!

Edit

Jak planować posty w Social Media

Kiedy mamy już przygotowany post, możemy go opublikować od razu lub zaplanować naszą publikację w kalendarzu np. najlepiej pod kątem reakcji naszych odbiorców!

Co nam daje możliwość planowania postów?

  • Oszczędzamy czas
  • Nasze publikacje nabierają systematyczności
  • Publikacje są wtedy, kiedy nasi odbiorcy są najaktywniejsi, jest to tzw. optymalizacja!

Zobacz video, w którym pokazuję jak planować posty w planowaniepostow.pl

W materiale omawiam na czym polega funkcja opublikuj teraz oraz zaplanuj.

Edit

Dodawanie postów graficznych

Tworzenie postów w Social Mediach to oczywiście piękne przyciągające grafiki.

Mamy możliwość wgrać własne grafiki lub skorzystać z obszernej bazy dostępnych obrazów, aby wzbogacić nasze grafiki i stworzyć własne niepowtarzalne.

Programy do tworzenia grafik na Social Media znajdziecie na naszej stronie: https://sztukamarketingu.pl/narzedziownik/

Zobacz jak tworzyć posty graficzne w planowaniepostow.pl

Edit

Dodawanie postów z video

W ramach systemu planowaniepostow.pl możesz dodawać i planować posty z video. 

Jak wiesz aktualnie treści video, są topowe w zakresie wyświetleń i reakcji odbiorców i ta tendencja będzie wzrastać. Zatem warto już teraz mocno postawić na treści video.

Takie video możesz również opublikować w kanale YouTube. W dodatkowych funkcjach znajdziesz min. pomocną opcję podpowiedzi i doboru hashtagów!

Edit

Dodawanie postów z linkiem

Posty z linkiem – przenoszące odbiorcę w konkretne miejsce, np. na stronę, bloga czy sklep.

W tym video zobaczysz jak wykorzystując program Switchy możesz także tworzyć niestandardowe posty, gdzie po kliknięciu połączysz się z Viberem, Skype, Whatsup i inne. 

System pozwala od razu pobrać metadane (możesz je ukryć lub pokazać), zaciąga obraz z głównego źródła. Na koniec pokazuje raport, w którym możesz zobaczyć przed publikacją materiał i zatwierdzić.

Dodatkowo możemy tworzyć posty z własną grafiką edytując tekst i wszelkie informacje.

Obejrzyj materiał video

Edit

Tworzenie kategorii postów

Podchodząc do tematu publikacji wiesz już zapewne, że publikacje powinny być, według zaplanowanej strategii. Czy chcesz odbiorców edukować? bawić? inspirować?

Kategorie postów to funkcja, która pomoże Ci w publikacji Twoich postów w Social Mediach. Ciekawostki związane z Twoja branżą, nowości na blogu, usługi i produkty.

W ten sposób, możesz utworzyć różne tematy na które będziesz pisać w swoich Social Mediach a następnie, tak przygotowane kategorie możesz zaplanować kiedy mają być opublikowane (w jakie dni).

To kolejny krok w kierunku automatyzacji Twoich Social Mediów i uwolnienia się od stałego zastanawiania co opublikować, na jaki temat i kiedy. Ten system pozwoli Ci również na zachowanie systematyczności a to jak wiesz, jest bardzo ważne w komunikacji z odbiorcą!

Edit

Taktyka w planowaniu postów

Czy chciałbyś publikować właśnie wtedy, kiedy Twoi odbiorcy reagują?

Oczywiście, że tak! Nikt z nas nie chce publikować do “nikogo”.

Chcemy, aby nasze posty docierały do odbiorców właśnie wtedy, kiedy są oni na Social Mediach.

Taktyka w planowaniepostow.pl to bardzo przydatna funkcja dzięki, której dowiesz się, kiedy warto publikować posty (w jakie dni i o jakich godzinach). System mierzy skuteczność twoich postów, klikalność lub w/g wyznaczonego celu np. zapis na newsletter czy zakup produktu. 

Nie zgaduj kiedy są twoi odbiorcy, po prostu sprawdź to i planuj dokładnie wtedy, kiedy masz najlepszą skuteczność. Obejrzyj materiał video

Przewiń do góry