Kiedy warto publikować, jak często i o której godzinie?
Czy czasem nie jest tak, że publikujesz dopiero wtedy, kiedy masz czas lub kiedy znajdzie ten czas Twój pracownik?
Planowanie postów jest jednym z wielu cennych elementów szkoleń z zakresu Social Mediów.
Pozwala zaoszczędzić czas, automatyzuje działania oraz wpływa pozytywnie na systematyczność. Nie wspominając o tym, że oszczędza nerwówki pt. “co dziś opublikować”
Czy dzień i godzina publikacji naszego postu ma znaczenie?
Oczywiście, że tak !
Publikację postu można porównać do spadającego liścia, który czeka na podmuchy wiatru (w tym przypadku:
- Polubienia
- Komentarze
- Udostępnianie
- Obejrzenia ( jeśli to video)
Zatem logiczne wydaje się, że warto publikować swoje posty wtedy, kiedy przed ekranami swoich komputerów, smartfonów czy tabletów są Twoi odbiorcy.
Twoi odbiorcy mogą właśnie zareagować i „tchnąć życie” w Twój post.
No dobrze, ale skąd mamy wiedzieć kiedy publikować?
Możesz wejść w statystyki na stronie Facebooka i sprawdzić kiedy są Twoi odbiorcy.
W aplikacji planowaniepostow.pl można precyzyjnie ustalić, kiedy warto publikować.
Moduł taktyka wysyłki, sprawdza reakcję odbiorców np, w/g kliknięć, zapisu na newsletter, czy zakupu produktu.
Taki sposób sprawdzania kiedy twoi odbiorcy najlepiej reagują na twoje posty, pozwala na zoptymalizowanie przedziałów czasowych i dostosowanie kategorii postów do odpowiednich grup odbiorców.
W ten sprytny sposób wiesz, kiedy najlepiej pokazać post z produktem a kiedy publikować artykuł o trendach w twojej branży.
Mam nadzieję, że przekonałem Cię, że taktyka publikacji postów, to jedna z ważniejszych analiz jakie musisz przeprowadzić jeśli chcesz skutecznie docierać do swoich odbiorców i mieć tzw. Wysoki ROI (zwrot z inwestycji).