Warning: fopen(/home/klient.dhosting.pl/impresariat/.tmp/menu-animation.min-CHr64V.tmp): failed to open stream: Disk quota exceeded in /home/klient.dhosting.pl/impresariat/planowaniepostow.pl/public_html/wp-admin/includes/class-wp-filesystem-ftpext.php on line 139

Warning: unlink(/home/klient.dhosting.pl/impresariat/.tmp/menu-animation.min-CHr64V.tmp): No such file or directory in /home/klient.dhosting.pl/impresariat/planowaniepostow.pl/public_html/wp-admin/includes/class-wp-filesystem-ftpext.php on line 142
Kiedy publikować posty na Facebook - Planowanie postów na Social Media

Kiedy publikować posty na Facebook

Kiedy warto publikować, jak często i o której godzinie?

Czy czasem nie jest tak, że publikujesz dopiero wtedy, kiedy masz czas lub kiedy znajdzie ten czas Twój pracownik?

Planowanie postów jest jednym z wielu cennych elementów szkoleń z zakresu Social Mediów.

Pozwala zaoszczędzić czas, automatyzuje działania oraz wpływa pozytywnie na systematyczność. Nie wspominając o tym, że oszczędza nerwówki pt. “co dziś opublikować”

Czy dzień i godzina publikacji naszego postu ma znaczenie? 

Oczywiście, że tak !
Publikację postu można porównać do spadającego liścia, który czeka na podmuchy wiatru (w tym przypadku:

  • Polubienia
  • Komentarze
  • Udostępnianie
  • Obejrzenia ( jeśli to video) 

Zatem logiczne wydaje się, że warto publikować swoje posty wtedy, kiedy przed ekranami swoich komputerów, smartfonów czy tabletów są Twoi odbiorcy. 

Twoi odbiorcy mogą właśnie zareagować i „tchnąć życie” w Twój post. 

No dobrze, ale skąd mamy wiedzieć kiedy publikować?

Możesz wejść w statystyki na stronie Facebooka i sprawdzić kiedy są Twoi odbiorcy. 

Odbiorcy na Facebook

W aplikacji planowaniepostow.pl można precyzyjnie ustalić, kiedy warto publikować.

Moduł taktyka wysyłki, sprawdza reakcję odbiorców np, w/g kliknięć, zapisu na newsletter, czy zakupu produktu. 

Taki sposób sprawdzania kiedy twoi odbiorcy najlepiej reagują na twoje posty, pozwala na zoptymalizowanie przedziałów czasowych i dostosowanie kategorii postów do odpowiednich grup odbiorców. 

W ten sprytny sposób wiesz, kiedy najlepiej pokazać post z produktem a kiedy publikować artykuł o trendach w twojej branży. 

Mam nadzieję, że przekonałem Cię, że taktyka publikacji postów, to jedna z ważniejszych analiz jakie musisz przeprowadzić jeśli chcesz skutecznie docierać do swoich odbiorców i mieć tzw. Wysoki ROI (zwrot z inwestycji).

Przewiń do góry