Czy można oszczędzać czas na Social Media?
Jak do tego tematu się zabrać?
Zastanów się na jakie tematy chcesz pisać w swoim biznesie?
To może być np. – coś o firmie, nowości w branży, ciekawostki i porady na temat w jakim jesteś ekspertem, promocja usług i produktów itd.
Kiedy masz już od 3- 6 linii postów- czyli takich tematów, to tworzysz konkretne posty pasujące do tego zagadnienia.
A teraz najlepsze: jeżeli stworzysz takich postów w danej kategorii min 10, to masz już załatwione ponad 2 miesiące publikacji a jeśli takie posty powtórzą się 5 czy 6 razy to masz zaplanowaną obecność w Social Media na cały rok!
Wówczas zatęsknisz za pisaniem postów, oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby na bieżąco wrzucać różne nowości itp ale twoja głowa jest już wolna od ciągłego myślenia, przecież znowu nic nie wrzuciliśmy na Facebook.
Nagle zobaczysz, że w ten sposób zaoszczędzony czas przełoży się na lepszą efektywność, ciekawsze pomysły.
A teraz pomyśl: pamiętasz jakiś post, który kiedyś wrzucony generował dużo laików czy komentarzy? Szkoda, że już minął – no właśnie, warto pisać posty, które można wykorzystywać wielokrotnie.
Jeżeli potrzebujesz pomocy w pisaniu, publikowaniu czy tworzeniu postów- zgłoś się do nas. Pomożemy w Twoim biznesie, bo my kochamy tworzyć posty!
W mojej pracy marketera, często spotykam się z informacją od przedsiębiorców, ze nie mają czasu na Social Media, ze nie wiedzą co publikować.
Zlecają to pracownikom, którzy często też nie wiedzą jak to robić mają przykry i niechciany obowiązek.
A co jeśli powiem, ze można oszczędzać czas na social media? Wydaje Ci się to zbyt piękne i wręcz niemożliwe?
W aplikacji planowaniepostow.pl można recyklingować posty- czyli opublikować go ponownie po jakimś czasie.